Termeni și condiții

Ultima actualizare în: ianuarie, 2024

Termeni si Conditii

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. i-sell.ro ( ASL Phone Store SRL) isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

 

Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.

 

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

 

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor

  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

 

i-sell.ro ( ASL Phone Store SRL) garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul i-sell.ro( ASL Phone Store SRL) si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.

 

Intregul continut al site-ului i-sell.ro ( ASL Phone Store SRL) - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Edol.ro ( ASL Phone Store SRL), si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul i-sell.ro ( ASL Phone Store SRL) a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

 

Domeniul i-sell.ro este detinut de catre ASL Phone Store SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.

 

Produsele prezentate pe  i-sell.ro sunt importate si comercializare de ASL Phone STORE. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Fotografiile ambalajelor pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe acest site. Designul, culorile, formele pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe site. Specificatiile tehnice  si caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Toate prezentarile nu obliga firma producatoare sau pe noi, comerciantul / furnizorul, in niciun fel fata de client. Inainte de a achizitiona un produs cereti informatii de actualitate si exacte despre produs, ignorand ceea ce este descris si prezentat in site.

Unele informatii din paginile web pot fi vechi / neactualizate, incomplete sau eronate. Nu ne asumam nicio raspundere sau obligatie vis a vis de posibilele consecinte ce ar rezulta din folosirea acestor informatii. Folosirea pozelor sau a informatiilor de pe siteul acesta fara a le verifica obligatoriu inainte de cumpararea produselor este pe riscul exclusiv al clientului, acesta acceptand fara rezerve si irevocabil ca ignorarea avertismentelor de mai sus i-ar putea crea neplaceri, pagube sau diverse alte pierderi de orice natura, pe care nu i le va putea imputa in niciun fel furnizorului sau producatorilor sau partenerilor furnizorului.

Marcile si denumirile comerciale ce apar in paginile web ce apartin acestui domeniu si domeniilor conexe apartin proprietarilor lor de drept. Furnizorul mentioneza aceste marci (branduri) si denumiri comerciale numai pentru a identifica produsele respective. Furnizorul produselor respecta in totalitate si fara rezerve drepturile de proprietate intelectuala ale titularilor de drept.

 

Condițiile de Garanție
 
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 "In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata". Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice.
 
In acest sens, definitia consumatorului este urmatoarea "orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intra sub celor doua legi mentionate anterior. In cazul persoanelor juridice, pot aparea exceptii cu privire la termenii si conditiile mentionate in cele doua legi, in cazul in care nu este stipulat altfel in contractul de vanzare-cumparare.
 
In concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate in garantie sunt urmatoarele:
- maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice
- maxim 25 de zile lucratoare in cazul persoanelor juridice
 
Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului.
Toate produsele comercializate de magazinul online www.i-sell.ro sunt noi, cu garantie nationala sau internationala (exceptie facand produsele de tip RESIGILAT, REFURBISHED). Garantia acestor produse este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora in cazul lipsei conformitatii, direct catre centrele de SERVICE AUTORIZAT. In cazul in care produsul dumneavoastra nu se regaseste in lista va rugam sa cereti informatii in legatura cu procedura de garantie la numarul de telefon 0766867403 sau la adresa de mail isell.office.tm@gmail.com.
 
Majoritatea produsele noi se livreaza sigilate (in functie de politica fiecarui producator) si in ambalajul original al producatorului. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie i-sell.ro sau de certificat tipizat de distribuitor sau producator. Certificatele de garantie sunt emise in mod automat din sistem in data in care se genereaza factura. Certificatul de garantie intra in vigoare din momentul transferului de posesie ( momentul in care consumatorul intra in posesia produsului ).
 
Produsele de tip RESIGILAT sunt produse provenite din retururi de marfa, expuse in showroom sau folosite in reviewuri sau prezentari (bloguri, siteuri de specialitate, media), deci sunt produse folosite pentru o perioada scurta, vandute la preturi cu discounturi de minim 10% fata de produsele noi. Procedura de trimitere in service a acestor produse este similara cu aceea a produselor sigilate.
 
Garantia produselor este de 2 tipuri:
a) Garantie tehnica: garantia oferita de distribuitor sau producator ( durată medie de utilizare )-in acest termen, distribuitorul sau producatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate.
b) Garantie de conformitate: garantia legala in conformitate cu legea 449/2003, aplicabila in cazurile in care garantie tehnica este mai mica iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. In acest termen, vanzatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate. Acest tip de garantie este aplicabil doar persoanelor fizice. 
  • Garantia se ofera doar produsului vandut, nu acopera aparatul in care este montat, compania nu poate fi trasa la raspundere la alte daune, pierdere de date, defectarea altor componente ale telefonului.
  • Garantie pieselor de schimb este de 90 zile.
  • Lipsa certificatului de garantie din colet se anunta in termen de maxim 48 ore.
 
Conform Lege nr. 449/2003
 
  Termene
 
   Art. 16. - Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
   Art. 161. - După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
  @Articolul a fost introdus prin art. I pct. 7 din O.U.G. nr. 174/2008.
   Art. 162. - Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.@
   @Articolul a fost introdus prin art. I pct. 7 din O.U.G. nr. 174/2008.
   Art. 17. - Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
   Art. 18. - Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
 
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
 
Firma nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de informatii survenite in urma unor defectiuni hardware - mai concret defectiuni de hard disk intern / extern, solid state drive intern / extern sau alte medii de stocare interne sau externe, drept pentru care se recomanda salvarea datelor importate periodic pe un suport extern.
Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei.
Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni.
Piesele de schimb (display, buton, senzor etc) Samsung au o garatie de 3 luni.
Piesele de schimb (display, buton, senzor etc) Huawei au o garantie de 3 luni.
Toate piesele de schimb beneficiaza de garantie 3 luni.
Inlaturarea sigiliilor duce la pierderea garantiei.

Nu se acorda garantie la produsele media storage – CD-R(W), CD+R(W), DVD-R(W), DVD+R(W), discuri blu-ray, dischete. Nu se acorda garantie la consumabile: cartuse ink-jet, tonere laser, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum etc. Nu se acorda garantie la produsele software (licente, jocuri etc.). Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora - in acest sens se recomanda backup-urile periodice. Garantie acopera transportul produselor catre si inapoi de la serviceul autorizat sau centrul de colectare insa nu acopera si asigurarea produselor. In cazul in care se dorestea asigurarea produselor, acest lucru se va face de catre client. Costurile de transport vor si suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile mai jos prezentate, costurile de transport vor fi suportate de catre client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului.
 
Situatiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare
- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi
- interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator
- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.
 
REMEDIEREA PRODUSELOR
 
In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea:
Produsul va trebui predat sau trimis prin curier  catre serviceul autorizat corespunzator, (in cazul in care pentru producatorul produsului defect nu se regaseste nici un service autorizat va rugam sa cereti informatii cu privire la trimiterea acestuia in garantie la nr de telefon 0766867403 sau la adresa de e-mail office@i-sell.ro). Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati prin SMS de acest lucru
Predarea sau trimiterea produselor cu coduri de deblocare poate duce la imposibilitatea diagnosticarii produselor, prin urmare, la nerepararea acestora in termenul mai sus stabilit. Predarea sau trimiterea produselor cu defecte mentionate partial poate duce la o diagnosticare si remediere partiala. Pret ecran Samsung, Pret ecran Huawei, Display Samsung, Display Huawei,
 
In cazul in care vi se comunica faptul ca produsul trebuie sa ajunga in centrul de preluare garantii al i-sell.ro, produsul se va aduce la adresa de mai jos sau se va trimite prin Fan Courier,  conform celor de mai jos:
- Destinatar: SC ASL Phone Store SRL (In atentia Dep. Service - 0766867403) Str. Piata Victoriei nr 7 Timisoara, - plata taxelor de transport la destinatar. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs
- Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie (in cazul in care certificatul de garantie este tipizat producator/importator, acesta se va trimite in original - pentru a se diferentia de catre certificatul tipizat isell, precum si datele de contact; si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului
 
- Receptia coletelor se va face in aceasi zi in care sunt livrate de curieri, in limita programului de lucru i-sell.ro (Luni-Vineri 10:00-17:00). Coletele trimise vinerea vor fi preluate in service in ziua de luni a saptamanii urmatoare Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati prin SMS de acest lucru. Produsele venite prin curier, vor fi retrimise tot prin curier, la adresa indicata de client. Statusul produselor aflate in centrul de preluare garantii i-sell.ro se poate verifica online (dupa autentificare),
produsele pot fi ridicare si din sediul i-sell.ro
Produsele din categoria piese de schimb ( Display, capac, flex-uri etc ) daca la receptionarea coletului nu sunt crapate, sparte, rupte, dupa montaj aparand fisuri pe sticla sau pe lcd interior nu mai fac obiectul garantiei.
 
Produsele predate in centrul de preluare garantii i-sell.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii, vor intra in posesia i-sell.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana.
 

Cum Cumpar

 

Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic, whatsapp sau prin email.

Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi. 

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului  si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:

  • Metoda de livrare (Curier rapid cu 29 lei sau Transport prin curier rapid gratuit la peste 500 lei)
  • Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
  • Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda (NUMERAR,  la livrarea coletului sau prin transfer bancar.)


Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact. 

Comanda telefonica
Telefonand la 0766867403 un agent de vanzari vă va prelua comanda sau pe whatsapp.

Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la isell.office.tm@gmail.com :
 

  • Metoda de livrare (Curier rapid cu 29 lei sau Transport prin curier rapid gratuit la peste 500 lei)
  • Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
  • Precizati produsele dorite: Denumirea produslui, Codul de produs sau link-ul produsului.

Informatii Livrare

Informații Livrare


Transportul:

  • Plata cash ( ramburs la curier) - taxa livrare 29 lei cu Gls curier , Fan curier , livrare in 1-2 zile lucratoare. 
  • Comenzi peste 500 lei transportul este gratuit

 

Metode de Plata

Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.i-sell.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:

Ramburs (cash) la livrarea coletului

Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.

Transfer bancar

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:

  • SC ASL Phone STORE SRL
  • CUI 46858569
  • Nr. Reg.Com. J35/4434/2022
  • Sediul social: Timisoara str Palanca nr 2
  • Banca Transilvania Cont IBAN:RO13BTRLRONCRT0CJ0124201

 

Modalități de livrare

Prețurile produselor afișate în cadrul acestui site nu includ TVA (companie neplatitoare de TVA).

Pentru comunicarea corectă a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi existente în cont.

Prin trimiterea unei comenzi, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora în contul său sau prin intermediul e-mailului, la adresa de e-mail menționată în contul său. În cazul în care factura aferentă unei comenzi este indisponibilă după mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore in cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: isell.office.tm@gmail.com.

LIVRAREA PRODUSELOR

Modificarea comenzii

În cazul renunțării la comandă sau a înlocuirii produsului comandat cu un altul, se poate contacta magazinul iSell care a expediat comanda respectiva, prin apel telefonic / WhatsApp la nr. 0766867403, pentru anularea comenzii sau modificarea acesteia.

Livrarea comenzii

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, numai după confirmarea ei de către ASL Phone Store.

Costul de transport este 19 lei si este suportat de cumparator daca nu exista alte specificatii in descrierea produsului!

Termenul general de livrare al produselor este de aproximativ 24 - 48 ore din momentul recepționării comenzii, prin curier, în zilele lucrătoare, prin rețeaua de distribuție GLS. În zilele de Sâmbătă și Duminică se preiau în continuare comenzi, însă livrările se vor efectua începând cu prima zi lucrătoare.

Timpul de livrare se poate prelungi, după informarea și acordul clientului, în anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor.

În cazul unor erori tehnice de prezentare eronată a prețului de retail, ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă plasată, după informarea în prealabil a clientului.

Livrarea și plata produselor evaluate online (secțiunea "Vinde")

În cadrul secțiunii din website intitulata "VINDE", ofertele de preț afișate sau comunicate telefonic/ prin e-Mail se consideră estimative, sunt bazate pe criteriile estetice oferite de către client, nu aduc obligații contractuale și vor fi (re)analizate și confirmate doar la momentul vizitei clientului în magazin sau în momentul recepționarii produsului prin curier.

Costul de transport Tur - Retur este suportat de către client, dacă nu s-a convenit în prealabil altfel.

Pentru comenzile care conțin produse de dimensiuni mari (de ex. Televizoare, Instrumente muzicale, Calculatoare, Scule/Unelte etc.), costul de transport se va putea calcula doar la momentul primirii pachetului prin curier, se va informa clientul, si se va retine din oferta de achiziție prezentata anterior expedierii pachetului.

În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată că acesta este complet funcțional și se încadrează în criteriile de evaluare primite anterior de la Clientul/ Vânzător, oferta de Achiziție prezentată telefonic/ prin e-Mail se confirmă automat și se vor expedia Clientului documentele legale de Achiziție în vederea acceptării și semnării acestora. Procedura de expediere a documentelor se face electronic, pe adresa de e-Mail comunicata anterior de Client, iar semnarea documentelor este electronica, prin desenare pe display-ul dispozitivului de primire (Smartphone, Tableta, Laptop etc.)

După primirea de la Client a documentelor semnate, prețul convenit va fi achitat într-un termen maxim de până la 2 zile lucrătoare, în contul IBAN indicat de către Clientul - Vânzător.

În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată ca acesta este (parțial) defect, incomplet, sau prezintă urme pronunțate de șocuri mecanice (îndoituri, fisuri, crăpături) și nu va putea fi comercializat mai departe, se va informa clientul Vânzător despre acest aspect și produsul se va returna către acesta, costurile de transport Tur - Retur aparținând clientului.
Daca acesta nu este de acord, produsul se va reține în posesia ASL Phone Store până la stingerea cheltuielilor suportate de aceasta cu transportul produsului respectiv, dar nu mai mult de 30 de Zile calendaristice. După aceasta perioadă, dacă expeditorul/ clientul nu si-a îndeplinit obligațiile de plată către ASL Phone Store, produsul va intra în proprietatea acesteia și va putea fi predat ca deșeu DEEE.

În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată că acesta se încadrează la altă condiție estetică, sau nu prezinta toate criteriile/ atributele prezentate anterior de către client, oferta de achiziție se va ajusta în consecință. Clientul Vânzător va fi informat telefonic/ e-Mail despre acest aspect și va decide dacă acceptă noua ofertă. Dacă acesta nu este de acord, produsul va fi returnat Clientului, cheltuielile de transport Tur-Retur aparținând acestuia. Daca Clientul nu este de acord cu suportarea costurilor de transport Tur-Retur, produsul se va reține în posesia ASL Phone Store până la stingerea cheltuielilor suportate de aceasta cu transportul produsului respectiv, dar nu mai mult de 30 de Zile calendaristice. După această perioadă, dacă expeditorul/ clientul nu și-a îndeplinit obligațiile de plată către ASL Phone Store, produsul va intra in proprietatea acesteia și va putea fi repus în circuitul Comercial.

 

Politica de Retur

Retur in 14 de zile!
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie ne contactezi la 0766867403

 

Detalii despre dreptul la retragere:

 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

 

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

 

 

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
  • – rambursarea comenzii se face prin virament bancar in cont IBAN

 

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de ASL Phone Store SRL:

 

 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

 

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

 

  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

iFix folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii