Politica de evaluare, plată și livrare a produselor
Modalități de livrare
Prețurile produselor afișate în cadrul acestui site nu includ TVA (companie neplatitoare de TVA).
Pentru comunicarea corectă a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi existente în cont.
Prin trimiterea unei comenzi, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora în contul său sau prin intermediul e-mailului, la adresa de e-mail menționată în contul său. În cazul în care factura aferentă unei comenzi este indisponibilă după mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore in cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: isell.office.tm@gmail.com.
LIVRAREA PRODUSELOR
Modificarea comenzii
În cazul renunțării la comandă sau a înlocuirii produsului comandat cu un altul, se poate contacta magazinul iSell care a expediat comanda respectiva, prin apel telefonic / WhatsApp la nr. 0766867403, pentru anularea comenzii sau modificarea acesteia.
Livrarea comenzii
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, numai după confirmarea ei de către ASL Phone Store.
Costul de transport este 19 lei si este suportat de cumparator daca nu exista alte specificatii in descrierea produsului!
Termenul general de livrare al produselor este de aproximativ 24 - 48 ore din momentul recepționării comenzii, prin curier, în zilele lucrătoare, prin rețeaua de distribuție GLS. În zilele de Sâmbătă și Duminică se preiau în continuare comenzi, însă livrările se vor efectua începând cu prima zi lucrătoare.
Timpul de livrare se poate prelungi, după informarea și acordul clientului, în anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor.
În cazul unor erori tehnice de prezentare eronată a prețului de retail, ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă plasată, după informarea în prealabil a clientului.
Livrarea și plata produselor evaluate online (secțiunea "Vinde")
În cadrul secțiunii din website intitulata "VINDE", ofertele de preț afișate sau comunicate telefonic/ prin e-Mail se consideră estimative, sunt bazate pe criteriile estetice oferite de către client, nu aduc obligații contractuale și vor fi (re)analizate și confirmate doar la momentul vizitei clientului în magazin sau în momentul recepționarii produsului prin curier.
Costul de transport Tur - Retur este suportat de către client, dacă nu s-a convenit în prealabil altfel.
Pentru comenzile care conțin produse de dimensiuni mari (de ex. Televizoare, Instrumente muzicale, Calculatoare, Scule/Unelte etc.), costul de transport se va putea calcula doar la momentul primirii pachetului prin curier, se va informa clientul, si se va retine din oferta de achiziție prezentata anterior expedierii pachetului.
În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată că acesta este complet funcțional și se încadrează în criteriile de evaluare primite anterior de la Clientul/ Vânzător, oferta de Achiziție prezentată telefonic/ prin e-Mail se confirmă automat și se vor expedia Clientului documentele legale de Achiziție în vederea acceptării și semnării acestora. Procedura de expediere a documentelor se face electronic, pe adresa de e-Mail comunicata anterior de Client, iar semnarea documentelor este electronica, prin desenare pe display-ul dispozitivului de primire (Smartphone, Tableta, Laptop etc.)
După primirea de la Client a documentelor semnate, prețul convenit va fi achitat într-un termen maxim de până la 2 zile lucrătoare, în contul IBAN indicat de către Clientul - Vânzător.
În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată ca acesta este (parțial) defect, incomplet, sau prezintă urme pronunțate de șocuri mecanice (îndoituri, fisuri, crăpături) și nu va putea fi comercializat mai departe, se va informa clientul Vânzător despre acest aspect și produsul se va returna către acesta, costurile de transport Tur - Retur aparținând clientului.
Daca acesta nu este de acord, produsul se va reține în posesia ASL Phone Store până la stingerea cheltuielilor suportate de aceasta cu transportul produsului respectiv, dar nu mai mult de 30 de Zile calendaristice. După aceasta perioadă, dacă expeditorul/ clientul nu si-a îndeplinit obligațiile de plată către ASL Phone Store, produsul va intra în proprietatea acesteia și va putea fi predat ca deșeu DEEE.
În situațiile în care după recepționarea produsului evaluat prin site, se constată că acesta se încadrează la altă condiție estetică, sau nu prezinta toate criteriile/ atributele prezentate anterior de către client, oferta de achiziție se va ajusta în consecință. Clientul Vânzător va fi informat telefonic/ e-Mail despre acest aspect și va decide dacă acceptă noua ofertă. Dacă acesta nu este de acord, produsul va fi returnat Clientului, cheltuielile de transport Tur-Retur aparținând acestuia. Daca Clientul nu este de acord cu suportarea costurilor de transport Tur-Retur, produsul se va reține în posesia ASL Phone Store până la stingerea cheltuielilor suportate de aceasta cu transportul produsului respectiv, dar nu mai mult de 30 de Zile calendaristice. După această perioadă, dacă expeditorul/ clientul nu și-a îndeplinit obligațiile de plată către ASL Phone Store, produsul va intra in proprietatea acesteia și va putea fi repus în circuitul Comercial.